torsdag, november 5

Sitter och knaprar på solrosfrön och dricker grönt te. Somnade 18.00, vaknade 03.00. Försökte somna om till 04.30, sedan gav jag upp.
Nu sitter jag även och väntar på att mamma ska svara vilken dag hon kan gå och se New Moon med mig och är lite smygledsen över att inte Jocke är vaken och att han inte ska stiga upp förrän halv tio, för även om jag har saker jag vill göra när han inte är med mig så kan jag inte göra det här hemma för att jag inte vill väcka honom. Det enda jag kan göra är att sitta vid datorn, men det har jag gjort i tre timmar nu, så jag är lite less på det.

Jag har fått dille på te, förresten. I förrgår var jag in på T-magasinet och köpte Kiss me Kate och idag var jag in och köpte Skellefteblandningen. Jag drömmer om te, jag planerar nästa te-inköp och så vidare. Funderar på att köpa något julte, men jag vet inte vilket... Hmm hmm.

Sarah kommer hem i helgen, förresten :D Jippiiiie!
Och Sanna H kommer hem från Sundsvall, så det är lite som en hemvändarhelg i helgen, tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar