torsdag, november 5

Hemma till sist

Hemkommen från klubbkväll på Make Up Store, några hundringar fattigare. Har även hämtat ut biobiljetter, så jag har dem i säkert förvar här hemma :)

Tänkte ta en bild per timme idag, men jag har gjort i princip tre saker under dagen, så det hade inte blivit så intressanta bilder. Men jag ska försöka imorgon istället :) Har blivit dåligt om bilder och filmer här, så jag ska försöka bättra mig, oavsett hur ointressant det kan tyckas vara ;)

Jag fick hem ett par nya skor för någon dag sedan, men jag hade glömt att titta hur hög klacken var på skorna, så jag fick lite av en chock när jag hade dem på stan idag. Efter typ en timme (MED geleplattor i, som ska hjälpa lite) så DOG jag inombords och under fötterna. Jag grät när jag gick över torget och jag kände mig så fånig när varje steg högg i foten. Jag hjälpte Julia att hitta ett par skor (som var supersnygga som jag har tänkt låna så fort jag kan) och sedan när jag betalat dem (!) så fick hon ta på sig dem, jag fick ta hennes "gamla" skor och mina fördömda klackar fick åka ner i påsen. 10,5 cm var mer än jag klarade. Tror jag brukar ha 8,5 eller något sådant. Två centimeter gör stor skillnad. Vill inte ens prova ha 12 cm klack :S

På sovfronten så tror jag ändå att det går ganska bra idag. Jag vaknade ju iofs. tre, vilket jag nämnt tidigare, men jag har ändå hållit mig vaken tills nu. De senaste tre kvällarna har jag somnat kring sex-sju, men nu är ju klockan snart halv tio... Dock börjar ögonlocken vara lite tunga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar