onsdag, november 18

Todeloo


Idag har jag varit hos tandläkaren för första gången på två år. Man skulle ju kunna tro att jag borde ha en hel del hål, så mycket sött som jag stoppar i munnen, men allt var frid och fröjd i munhålan. Typiskt nog så sprang jag på Ica och köpte lussesnittar direkt efter tandläkarbesöket.

Veckan är rätt hektisk, men det enda jag tror att jag inte kommer att hinna med är att springa på stan och leta lackleggings :/ eller något annat jag kan ha på fotningen på fredag (?).


Klockan 23.59 imorgon ska jag se New Moon. Jag är bra på att rita. Ignorera bara det faktum att jag varit tvungen att förklara vad bilderna innebär för mig själv ;) och att alla ser tjocka ut.
Tryck på bilden för att beskåda mitt mästervärk i större format. Det där är vad New Moon handlar om :P ;)

Ja, resten av min vecka ser ut såhär:
Imorgon: Hundvakt till ???, New Moon på kvällen
Fredag: Fotografering på dagen, följa med Jocke till någon bekant till honom på kvällen
Lördag: Eon (visst???)
Söndag: Bio med mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar