torsdag, november 12

Lite bilder från lägenheten :)

Sänghörnan
En bit av köket (på den andra biten står det disk, så den visar jag inte xD)


Inzoomning på spishyllan, eller vad man nu ska kalla det.


Kryddor, såser, strössel, popcorn, soppor, honung, hårdbröd :P Lite blandat sådär.



Vi har så lite skafferiplats, så det gäller att tränga ihop allting där det kan tänkas rymmas.


Nudlar i massor, te, oboy, ris och solrosfrögodis har vi på den här hyllan.



Den liggande kvinnan fick jag av mamma för att hon tyckte att den påminde om mig för att jag alltid brukar ligga sådär. Sedan är den onaturligt lång också ;) Fotona i fotoramen är bilder från förra sommaren.


Pusstrollet fick vi av Jockes mormor för att hon tänkte på oss när hon såg den. Vaserna/flaskorna är köpta på Bibo, orkidén har jag fått av mamma :) Den är inte riktig, men det är nog desto bättre.


I det stora fönstret har även vi lite ljus och en termometer som ständigt visar på alldeles för kalla grader, tycker vi. Så idag ska vi lufta elementen och se om det hjälper något.



Det som inte är med på bild är mitt skrivbordshörn (för att jag aldrig får någon ordning och reda där), Jockes datahörn och tv, soffa och soffbord. Hallen och toan är inte heller med på bild :P

1 kommentar:

  1. Varför skippade du inte skafferiet och tog med den viktigaste delen av lägenheten. Datahörn ftw =)

    SvaraRadera