måndag, augusti 25

Saker jag ska ha med mig

Till badrummet:

Hårtork
Förstoringsspegel
Tandborste
Tandkräm

Tvål
Förvaring för hårgrejer, smink, hygiengrejer
Duschhylla
Badrumsmatta
Handdukar, stora och små
Duschdraperi
”Stor fönsterputsare”
Morgonrock
Hårborste
Shampoo
Balsam
Duschkräm
Hudkräm
Duschhandskar
”Fluffboll”
Ansiktsskrubb
Hårmousse
Hårspray
Plattång
Locktång
Nagellack
Kam
Rakhyvlar
Bindor/tamponger (som de för övrigt börjat sälja på Kakplan... och KONDOMER!)
Liten sopkorg
Nagelsax
Deodorant
Parfym
Rengöringsmjölk

Till stora rummet:

Madrass
Täcke
Kudde
3 par sängkläder
Extra täcke och kudde
Väckarklocka
Överkast
Prydnadskuddar
Lampa
Dagbok
Soffa
Prydnadskuddar
Filt
TV?
DVD-filmer
Soffbord

Räkningsställ
Datorn
Laddsladden (som Mikael skulle sagt.. som jag säger... heter det så?)
Head-set (tack Patric :D)
”Lådor” för papper
Post-it lappar <3
Gem
Skrivbordslampa
Anteckningsblock
Kalender
Blyertspennor
Tuschpennor
Överstrykningspennor
Vanliga A4-papper
Skarvsladd
Soptunna

Dekoration:

2 posters
3 ljuslyktor, svarta
2 vaser med glasblommor i
Levande blomma
Lång duk som sträcker sig över soffbordet, svart
Matta under soffbordet
Någonting mer, tavla, poster, gärna i färg/svartvitt
LP-skivor på översta hyllan i bokhyllan?
Väggklocka


Dock så har jag inte allt det här, men det kommer ändå att ta lång tid att packa. Det som inte är akut att ha ska jag skaffa så småningom :) Soffan får jag inte förrän i mitten av november :(

2 kommentarer:

  1. Glöm inte diverse Zlatanbilder att sätta upp på oprovocerade och provocerade ställen.

    SvaraRadera
  2. Haha, jag måste ju typ skaffa en Zlatanbild att sätta upp på väggen. Köper du en till mig lovar jag att jag sätter upp den ;)
    Visst kommer du och hälsar på mig?

    SvaraRadera