måndag, augusti 18

Åh, jag har verkligen längtat som en tok efter att vara totalt ledig från jobbet innan jag flyttar... och nu är jag det ... ... det händer inte så mycket här nu. Det är regn och jag steg inte upp förrän ett, så man kan som inte hitta på något på dagen. Och folk jobbar/går skola imorgon, så jag vet inte om det blir något ikväll heller.
Förhoppningsvis får jag tag i godis eller glass (eller förhoppningsvis både och) idag. Ni förstår inte hur sockersugen jag är! Har typ inte ätit godis på evigheters evighet :(


Ifall någon vill hitta på någonting idag/ikväll/imorgon så hör av er. För på onsdag börjar jag röra mig mot Umeå..
Puss /Nathalie


2 kommentarer:

  1. På onsdag redan? För att citera sången "Visa från Utanmyra": Jag Önskar Dig God Lycka.

    SvaraRadera
  2. Jo, men det blir bara för att mäta lite i rummet och kolla vad jag behöver ha med mig och så. Sedan ska vi införskaffa allt jag behöver och dra med det dit, så det är nog några dagar kvar :P

    SvaraRadera