söndag, augusti 3

Jag vet att jag gjort den här förut.. :)

Jag just nu:
Senast lästa bok: Flickan från ovan
Hår: Naturlig hårfärg, se bild i inlägget nedan
Favoriträtt: Tacopaj, köttbit-sås-potatistillbehör
Dricker: Vatten
Musiksmak: Finns nog inget ord som kan beskriva min musiksmak
Musikfavoriter just nu: Bright Eyes, Radiohead, Håkan H
Bästa låt just nu: Radiohead - Lucky
Favoritårstid: Alla
Klädstil just nu: Stora/långa tröjor istoppat i shorts/jeans, klänning, leggings, strumpbyxor
Jag önskar: att sommaren inte tog slut riktigt än.
Jag vill bo: där alla mina vänner och där min familj bor.
Senaste drömmen: Drömde att jag skulle springa till en busshållplats vid mitt hus, för jag skulle vara busschaufför på en buss som skulle komma dit inom en snar framtid. Men jag klarade inte av att springa, för mina ben orkade inte. Trots det stannade bussen och plockade upp mig, men jag antar att jag inte fick vara busschaufför när jag inte sprungit till hållplatsen. Jag såg att Jocke var på bussen (som förresten inte hade något tak och bara en vägg. Det fanns soffor som var placerade mittemot varandra med ett bord emellan (tänk tåg) så jag satt mig bredvid Jocke på en sådan soffa. Två killar, flintskalliga båda två, sitter på andra sidan bordet. Jocke gjorde frukost, och jag började bre mackor jag också. Då började han prata om en kille som kunde äta HUR många mackor som helst. En av killarna som satt mitt emot oss säger "Jaha, menar du Bowser Byström?" och sedan pratade de om killen som tydligen var hur stor som helst. Jag ville gå på toa och hittar en toa, men det var massa folk där inne (toan är jättestor) och det slutar med att jag inte fick gå på toa, utan istället var jag tvungen att kolla på rummet med tre damer. Plötsligt gick en siren igång (tänk typ silent hill, eller något) och de fick bråttom att hänga upp gardiner för fönstren. Gardinerna bestod av pudlar och katter som var levande och bråkade med varandra.
Min ångest beror på: att jag inte vill vara ensam, att jag och andra har höga krav och förväntningar på mig, att jag aldrig vet hur jag vill ha det
När jag fyller 19 år vill jag: attt någon ska kidnappa mig och ha en överraskningsfest för mig (dream on, jag har velat ha det hela livet xD men icke sa nicke) eller att någon kommer ihåg att jag fyller år
Jag ser fram emot att: skriva brev till hösten
Nåt ibland det bästa som finns är: bra utseendedagar (väldigt ytligt svar, men ja)
Jag hatar att: jag flyttar ifrån alla
Det bästa med mig är: att jag har bra tålamod
Jag är riktigt dålig på: att säga nej
Jag stör mig på att: folk tar för givet att jag ska göra saker som jag ibland inte vill göra
När jag träffar någon jag gillar tänker jag: Damn it, jag gillar verkligen den här personen! (?)
Jag är stolt över: mig själv, vissa dagar
Jag vill lära mig: det jag inte kan
När jag blir stor ska jag bli: tjock
Jag blir stressad av: musiken på kriti, när någon larmar på jobbet, klockor, musiken som kommer när man håller på att få game over i bejeweled på msn
En otäck känsla: när man känner att man förlorar kontrollen, när hemligheter avslöjas
Det mysigaste ordet: Inte är det då fittsaft, i alla fall
Om jag bara hade en dag kvar i livet: skulle jag låtsas om ingenting och lägga mig och sova

1 kommentar:

  1. Nu är det officiellt. Du är sinnesjuk xD
    Den där drömmen alltså ;)

    SvaraRadera