lördag, augusti 9

...

Ursäkta, det här blir nog ett mindre glatt blogginlägg...

Jag är helt slutkörd. Jobbar i princip 24/7, jag har ingen fritid. Sover och jobbar är vad jag gör/har gjort i princip hela sommaren. Idag tog det stopp. Småsaker gjorde mig helt vansinnig och till sist började jag gråta för att det var upptaget på toan precis när jag behövde gå på toa. Småsaker, som sagt. Men jag vet inte vad jag ska göra av mig själv. Jag är så slut att jag bara vill ställa mig och luta mig mot väggen och dunka huvudet i den några gånger...

Idag har jag dock varit till Munk och sett på när killarna badat och sedan såg vi Donnie Darko. Mina förväntningar var skyhöga. Nja, den var bra, men inte SÅ bra. Det var det jag hann göra där, sen fick jag fara hem, eftersom jag börjar sju imorgon.

Well, better go to sleep... God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar