söndag, augusti 17

Fooled ya!

Med lite vilja och våld (och vaselin, såklart) så fick jag bukt på min kamera, så det var falskt alarm: kameran fungerar igen! (wooh)

Var och fikade på Stackgrönnan med en bitter Gustav, Samuel som förlorade the game (sorry) och Elias och Jocke som tydligen ska gå i samma klass till hösten... till hösten, det är ju tamejtusan på onsdag som de börjar! Och Carro flyttar på onsdag. Och Albin och Mikael börjar skolan på måndag. Och jag börjar röra på mig till veckan också.
Aaah, shit! Tiden har gått fortare än jag tänkt att den gjort :o och som vanligt har man inte hunnit med ens hälften av vad man velat hinna med.

Iaf... åter till idag: Kring åtta-tiden susade jag och Jocke iväg till Bowlingkompaniet för att bowla med Linnéa och Oskar (ingen annan ville bowla med oss... fegisar!!!) och jag blev väldigt överraskad över min egen bowlingförmåga, må jag då säga (jag kickade ass!), trots min spelstil. Tydligen skuttar jag fram med klotet och sedan ser det ut som att jag tappar balansen och ska tippa åt vänster och så slänger jag bak vänstra benet rätt ut i luften... där någonstans har jag hunnit släppa klotet också, och så rullar det iväg och blir en strike. Tydligen väldigt roligt att se. Vet inte själv, jag missar det som varje gång :( Slutade iaf. med att jag vann med 40p över Oskar. Minns inte vad Jocke och Linnéa hade :/

Nåja, jag har lovat mig själv att jag ska blogga mer och bättre när jag har flyttat. Just nu händer det ju inte så mycket, annat än att jag ska upp imorgon och jobba heldag. Sista jobbdagen, men det känns segt nu när jag varit ledig måndag-lördag. Nåväl, vad är väl en dag... i sängen?
Det kan ju vara dödstrist och tråkigt och alldeles... alldeles underbart....
Ska passa på och njuta av min säng, nu när jag kan. Fem timmar tills jag ska upp!

God natt, suckers! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar