lördag, augusti 2

God morgon världeeen

Känns bra att jag citerar Jimmy Jansson i min rubrik... grymt bra.

Igår var vi till renbergsvattnet och badade och spelade lite "volleyboll" (tja, det var i alla fall en volleyboll vi slog omkring), åt ostkrokar, for till burträsk och åt på grillen där (gissa vem som åt i princip en HEL pizza!? :O), for tillbaks till renbergs och såg memento för att sedan fara in till stan. I stan satt jag och albin och väntade på mamma som skulle hämta mig och pratade lite, sedan följde albin mig hem och satt i min säng och drack te tills hans mamma kom och hämtade honom. Sedan låg jag i min säng och msnade till halv tre, i princip, sedan somnade jag. Visade sig att jag tydligen lämnat datorn på också.. utan någon sladd i, så jag trodde den skulle ha slut batteri by now, men den lever en timme till. Så jag tog ut den, så nu ligger jag ute på gräsmattan, hela familjen är tydligen och jobbar och jag ligger bara här och njuter av värmen... en kvart till, sen kommer jag förmodligen tycka att värmen är oliiiiiidlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar