måndag, augusti 25

Imorgon flyttar jag

Fika med klassen på Wayne's idag! Eller GAMLA klassen Och allt kändes bara så skönt. Som att det verkligen är sådär det ska vara. Jag är rädd för att börja en ny klass nu, när jag haft en så bra tidigare.

På tal om att börja i en ny klass så har jag bytt region på Apberget bara för att vara lite updated om vad som händer i Umeå just nu. Dock så ser det ut som att jag inte har några vänner nu... Nåja, jag kan väl leva med det.
Ah, shit! Påminn mig om att jag ska köpa en nätverkskabel helgen som kommer! Annars blir jag ju tusan utan internet i rummet -.- det vore jobbigt.

Sökte på alla namn som står på min klasslista på Apb igår för att se ifall jag kunde få en tjuvtitt på NÅGON som eventuellt skulle gå i min klass. Nope, inget resultat trots att jag kände mig sjukt desperat och tragisk när jag satt där och tryckte enter på sista namnet.

Tidigare idag har jag varit på ÖoB (träffade Emil som jobbar där! :D) och Rusta och handlat massa grejer jag behöver till rummet. Borde egentligen inte ligga här i sängen och lyssna på bra musik och blogga. Jag borde verkligen packa. Men det är sällan det är roligt att göra det man borde eller måste. Och det är så mycket som ska med, så jag vet inte var jag ska börja. Men huvudsaken är att det viktigaste kommer med, för jag kommer ändå hem till helgen, så jag kan ju alltid ta med mig saker då också.

Känns så tråkigt att bara skriva. Skulle vilja lägga upp några bilder. Hade verkligen velat ha min kamera tidigare idag också. Hoppas att Lovisa och Daniel lägger upp massa bilder på KUSK4-bloggen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar