torsdag, januari 17

SMS

Jag älskar mina vänner... speciellt när de stjäl min mobil och skickar sms till folk.
Seriöst, alltså, jag gör det :D

Skickat till: Fosse 17-jan-08 15.19

Jag kanske kommer
en sen natt och leker
med din lem. Så bli
inte rädd när du blir
rodd av en äkta
indian

//Martin från min mobil
--------------------
Skickat till: Louise 09-jan-08 14.47 -15.07

Ska vi pilla sill
medströms?

Louise svarar: Va?

Du hörde mig, flicka
lilla. Res styrbord,
ankaret har tagit sin
rätt.

Louise svarar någonting jag inte minns.

Inser du inte allveret i
tesen, ta ansvar för
din ära!

Louise svarar:
Är det någon pirat som kapat Nathalies mobil?

Myteri! Alle man till
svabben!

Louise svarar: Vem är kapten på det här skeppet egentligen?

Zlatan ibrahimovic

//Samuel från min mobil
---------------------
TJUVLYSSNAT

Att ta från de rika och ge till de fattiga är inte rån

Willys, Hageby, Norrköping

En pojke ~3 sitter i kundvagnen medan hans mamma ~30 plockar varor. Mamman tar upp en påse smultronrån och slänger ner i vagnen.
Pojken (tar upp påsen och ropar): Prisa Gud! Här kommer skatteåterbäringen!


4 kommentarer:

  1. Hahaha, Samuel är så skön :D xD Fyfasen vad jag garvar xD Och asså!!! PRISA SKATTEÅTERBÄRINGEN XD XD XD

    SvaraRadera
  2. Det är otroligt att du inte har fått något sådant där sms än, Patric! xD

    Haha, jag vet... det var så fruktansvärt gulligt och underbart att man blir hjärntvättad av Robin Hood i sådan tidig ålder :'D

    Åhw, tjuvlyssnat och mina underbara vänner made me laugh yesterday /wtf, varför började jag skriva på engelska? :O)Force of habit.. damn!
    TUSAN IGEN! Måste sluta använda engelska uttryck. Det är svårt.

    SvaraRadera
  3. Haha, jag använder engelska jämt så du bör inte vara orolig. Jag tänker faktiskt på engelska och drömmer på engelska. Så du bör inte vara orolig och sluta, inte än iaf ;D

    Tjuvlyssnat är awesome tbh :D Man kan garva ihjäl sig där asså xD

    Ja, vad dissad jag är! Tycker jag borde få SMS ibland!

    SvaraRadera
  4. Fullkommligt älskar den där tjuvlyssningen! <3 :D

    SvaraRadera