måndag, januari 28

Visst känner man sig ledsen när man inser att man inte kan släppa en dröm även om man försöker? Eller man kanske känner sig mer hopplös...

Idag har varit bra, och jag har spenderat pengar på gummigrejer till mina hörlurar (de gamla försvann, eftersom de har en tendens att LOSSNA HELA TIDEN!!), när jag egentligen vill lägga mina pengar på mobilpengar. 13,20 kändes lite för lite för att jag ska klara mig någon längre tid.

Bestämde mig idag för att visa samma glädje och värme mot mina vänner som de visar mot mig (ingen alls, men det är ju inget seriöst, men det kan bli lite jobbigt efter ett tag... det går inte prata seriöst med dem längre, och det går inte en dag utan att de är skämtsamt otrevliga... jag brukar kunna ta det, men det blev lite för mycket idag) och hade bestämt mig för att vara sur ända tills de visade något tecken på vänlighet. Det höll i ungefär en halv minut. Jag är sämst på att vara sur, tror jag.
Iofs. så kan det ha att göra med att Mikael av någon anledning fick för sig att köra bulleribulleribock på mig när jag låg och var sur, men jag vet inte ;)

Annars då? Idag har jag varit pigg och alla andra trötta, jag har varit en trafikfara lite överallt i stan och jag har varit på ovanligt bra humör.

Jag har snygga skor, förresten! Även om ingen annan kanske tycker det, så är de snygga enligt mig. Mamma säger att jag inte får fara med dem till skolan för att man inte kan ha högklackat på skolan. Hej mamma, jag har haft det typ varje dag sen den här terminen började åtminstone (okej, det var kanske inte så mycket, men ändå). Men jag får ändå inte fara i dem... fast jag gjorde det ändå idag. HAH!

1 kommentar:

  1. jag är också dålig på att vara sur :P eller i alla fall att visa att jag är sur eller säga det till personen/personerna som det handlar om.

    SvaraRadera