söndag, januari 6

We'll crash your party

Upp tidigt idag (halv tio är tidigt!!) och iväg till Piteå, där det införskaffades en del kläder och sådant. Sedan direkt till stan där jag gick och åt på Dallas med S.L.A.M.S (Svahn, Lina, Albin, Martin och Samuel) (ännu en parantes där jag bara vill meddela att jag är trött) och sedan for vi och bowlade. Självklart ägde jag alla... eller hur var det nu då? Min tumme fastnade i mitt självlysande bowlingklot varje gång jag skulle köra, så det resulterade i att klotet flög halva banan och sedan rullade. Det hade väl varierade resultat, men ;) Sen lyckades jag även tappa klotet bakom mig xD
Håååw :) Och värt att nämnas är att Samuel inte har något lokalsinne alls x)
Sedan for vi hem till sistnämnde och såg I am Legend och Simpsons-filmen ^^
Höööh, jag är ju jättetrött nu :( God natt!

1 kommentar:

  1. Lät som en helt okej dag ändå ;) Trots att du var tvungen stiga upp "tidigt" ;D

    SvaraRadera