söndag, januari 27

Haha, alltså tack till Fossland som delgav mig den här länken:



Minen på 00.23 - hahahaha xD och resten är ju också fint :)

Idag har vi kommit fram till:

- jag ska sluta säga "åhw" när jag ser på filmer, för ingen förstår varför jag säger det ändå
- svahn är inte den som man ska ge min mobil till om man vill att ljudet ska stängas av - hela mobilen stängs nämligen av då
- det är alltid roligt att skratta på någon annans bekostnad
(Elias: Vad hände där, egentligen?
Mikael: De hade sex!) (haha, internskämt är grejen)
- det är kallt ute, och att irra runt på anderstorp kan vara farligt
- mina föräldrar borde inte låsa dörren om de vet att jag ska komma hem senare på kvällen

Och dessutom... skulle jag skriva någonting här, men jag glömde bort vad ^^

God natt

1 kommentar: