söndag, december 14

Tystnaden som rår

Min blogg lever upp till sitt namn, som alltid.
Det är svårt att blogga. Vad ska man hålla sig till? Jag vill inte ha en krånglig blogg som folk får huvudvärk av. Samtidigt känner jag mig alltför självupptagen när jag bara skriver om mig själv. Om jag hade haft ett ämne att skriva mycket om... det hade varit trevligt, men jag har tyvärr inte det. Det enda jag vet någonting om är mig själv.
Lite en dagbok är vad det här blir. Men p.g.a. negativa kommentarer på min förra bloggadress försöker jag skapa något nytt som handlar om någonting annat än mig. För då behöver jag inte ta lika illa upp när någon är negativ.

Det är inte lätt, men jag ska försöka. Ska bättra mig, jag lovar.
Har varit i Umeå i helgen, förresten, så nu när jag blivit bortskämd på hotell och allt så tänker jag vara lite mer effektiv nu till veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar