lördag, december 20

Fyll-i-listornas drottning is back!

1.Tre ord varför du sist spydde? Vinflaska/1h = dåligt
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov som en stock
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Låg vid datorn då också
4. Vad hände dig 1995? Jag fyllde fem år... eh, och... jaa...
5. Vem fick dig att skratta senast? Jocke
7. Vilken färg är din hårborste? Svart
8. Vad köpte du sist? Godis (innocent face)
9. Vad fick du senast i present? En ring
10. Vilken färg har din tröja? Svart
11. Var förvarar du dina pengar? I handen, så jag blir av med dem direkt
12. Hur var vädret igår? Mulet och plusgradigt
13. Vad ser du fram emot? Julafton, lön den tjugosjunde
14. Snarkar du? Sannerligen
15. Vad är 15? Min syster
16. Vilken skostorlek har du? 39
17. Vill du klippa dig? Jepp
18. Är du över 25? Nope
19. Pratar du mycket? Ifall jag är på humör
20. Kollar du på O.C? Inte det minsta
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nathaliex?
22. Känner du någon som heter Steve? Nej :P
23. Hittar du på egna ord? Jo, ibland... kommer inte på något nu
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Njae, jag är svartsjuk ibland
26. Vad har du för mobil? Eh, en svart en
27. Vem ringde dig sist? Emil från jobbet
28. Biter du på naglarna? Bara om det är en flisa på den och jag inte får tag i en sax. Hatar att fastna i saker med nageln.
29. Har du lockigt hår? Nope
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen planerad, direkt
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Den som stal nyckeln ur kuvertet, den som försöker sälja saker till mig via telefon (jag kan inte säga nej) och sen är det väl jag :P
32. Hur många gånger har du svurit idag? Ingen, tror jag
33. Vilket ord säger du ofta? "Jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag!"
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Jo ^^
35. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Nej, imorgon ska jag på bio med Jocke
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Joakim Wallmark
37. Vad borde du göra nu? Fixa hans julklapp
38. Har du något smeknamn? Humlan -.-
39. Sover du mycket? Jag gör helst inget annat nu för tiden
40. Bästa filmen inom loppet av 2 veckor? The Breakfast Club
41. Vad ska du göra på lördag? Jobba kväll
42. När var du ute sist? Igår gick jag ut och gick med Champis
43. Har du gråtit idag? Nej
44. Är du en glad person? Det beror på. Ibland är jag extremt glad och ibland inte.
45. Har du roligt nu? Nej, jag har inget bättre för mig än att göra det här
46. Vad äter du helst? Godis, glass, kött och potatis
47. Vem var du med sist? Jocke
48. Pratar du i sömnen? Mhmm
49. Vem kramade du sist? Jocke
50. Nämn den bästa personen? Den som betalar mina räkningar åt mig! :D
51. Tycker du om någon just nu? Jodå
52. Vill du flytta? Helst inte
53. Hur ofta borstar du tänderna? Två gånger per dag
54. Är du egoist? Hm, jag tror det. Men jag tänker jättemycket på andra ... och på mig själv.
55. Gillar du att bada? Bara det är varmt i vattnet
56. Skrattar du åt allt? Nej, men åt mycket
57. Vem får dig alltid att skratta? Jocke, Samuel, Mikael, Albin, Gustav...
58. Gråter du när du tittar på film? Hrrm, ja (A)
59. Vad gör du nu förutom det här? Planerar de kommande dagarna
60. Vad ska du göra nu? Fixa klart Jockes julklapp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar