onsdag, december 3

Räkningar

God morgon (A) bloggläsare!
Idag känner jag mig onödigt miserabel och det beror på posten jag fått idag. Bara räkningar och uppgifter om gamla studielån som jag måste betala tillbaks. Och ni vet ju alla vilken inkomst jag har. Därför är jag orolig över hur jag ska fixa det här. Det går väl på något sätt, men allt det här känns väldigt jobbigt. Önskar att min sista interneträkning kommit, att jag inte behövde betala tillbaks lånet förrän jag kunde, att det inte var så fruktansvärt dyrt att framkalla foton.

Nåja, för att inte sjunka ner alltför mycket i depparträsket så tänkte jag meddela att det snart är helg! Jo, det är onsdag, men vaddå? Nu går det ju bara utför till helgen. Imorgon är det torsdag och då är det bara en dag kvar till fredag :)
Fast jag har ju som helg hela tiden... Hmm... äh, det är ändå något att se fram emot.

1 kommentar:

  1. schism! jag tycker att du är väldigt optimistisk när du beskriver dagen onsdag som "snart helg". dock förstår jag besvikelsen över räkningarna. men tänk så skönt det kommer att kännas när du har payed your debts to society aka csn. puss pårej!

    SvaraRadera