söndag, december 21

Ströplock ur mina tankar

Jag vet inte om det inte är värt att kommentera min blogg, om folk inte har hängt med i bloggadressbytet eller om folk helt enkelt inte läser min blogg längre - men något lurt är det.

Igår hade vi lite julmys och såg Musse Pigg och hans vänner firar jul och idag har jag mina första timmar utan Jocke på typ en-två månader, känns det som.
Det är kaos rådande nyårs. Det är det här som är lite dåligt med att vara med olika gäng. Dessutom blir det inte bättre när ett gäng splittrar upp sig så att man dessutom måste välja sida där. Funderar allvarligt på att stanna hemma på nyårsafton, så slipper man välja.

Förresten, om någon ur KUSK läser det här: Vet någon vilken dag reunionen är planerad till?

3 kommentarer:

  1. hm kusk-reunion! peppad. men vet ej när hur och vart. vem är det som styr upp det hela egentligen..

    SvaraRadera
  2. Jag har bara lagt ut det som förslag. det skulle vara helfestligt verkligen, men jag tänker inte ta tag i något.

    SvaraRadera
  3. Hmm, okej... så det är ingen som har tagit tag i det hela, alltså?
    Tråkigt att säga, men jag orkar inte ta tag i det heller.

    SvaraRadera