söndag, december 21

Bli inte avskräckta av alla listor, ni kan scrolla för glatta muggar (eh ja)

Sagt nej till samlag?: Jo
Varit medvetslös: Hmm, nej
Hånglat med nån riktigt ful: Nej
Hånglat med fler än 50 pers: Haha, nej nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Never
Gjort något riktigt dumt: Det har hänt, ja
Gjort något du verkligen ångrar: Inte såhär i efterhand, för det mesta ordnar sig ändå
Blivit full på ett släktkalas: Nej, varför har vi aldrig släktkalas? :/
Varit full i skolan: Eh, nej
Blivit portad ifrån en krog: Portad? Nej...
Slagit sönder en tv: Nej :P
Önskat att du var det motsatta könet: Ibland
Överdoserat: Njaae, socker möjligtvis
Åkt ambulans: Nej :( det vore ändå coolt
Gjort nåt olagligt: Jooo
Fått din mamma att gråta: Tyvärr
Slagit ner någon: Nejee
Skämts över dina föräldrar: Haha, inte som jag kommer ihåg, faktiskt
Skämts över dig själv: Varje dag
Ätit från en papperskorg: Nej, det har jag aldrig behövt/känt för
Kissat ner dig av skratt: Hahahahahahahaahahaha, jo nu xD nej
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Bråkat med din pojkvän/ f:d : Jo, men inte ofta
Dricker du: Ibland
Vad är du mest rädd för: Duvor, ensamhet, höjder, fjortisar
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vart vill du gifta dig: Har inte funderat på det...
Varit kär: Ett antal gånger
Är du ett hälsofreak: Ser jag ut som det, kanske? ;P
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Jepp
Är du ensam nu: Jaåå
Vill du gifta dig: Kanske...
Vill du ha barn: Helst :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jocke
Du delade en drink med: Jocke
Du gick på bio med: Uhm, minns inte...
Skällde på dig: Mamma
Du kysste: Jocke

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Inträde till badet och ett skrovmål (A)
Varit sjuk: Halverst
Sjungit: Jag sjunger jämt, så absolut!
Saknat någon: Jo, några stycken
Haft sex: Ja

JAG HAR:
Digitalkamera: Ja, en Canon Ixus 60, eller något sådant
Telefon på rummet: Nej
Egen dator: Mm ^^ två :D
Könssjukdom: Inte vad jag vet :P
Husdjur: Inget eget
Bra kompisar: Oftast ^^

Tar du receptbelagda mediciner: Nej
Vem vill du fika med just nu: Många! Alexander, Louise, Patric, Otto bl.a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar