måndag, december 15

JA!

Jag måste säga att jag ändå tror mig ha viss tur, faktiskt. Till och med när det verkar som att jag klantat till det ordentligt så löser det sig alltid. Jag sökte inte jobbet på hemtjänsten i somras, utan de ringde och frågade mig om jag ville komma på arbetsintervju. Inte fy skam när jag inte orkat söka något jobb i somras (utom på två ställen, typ).

Så igår när jag städade mitt rum fick jag för mig att gå igenom alla små lådor och väskor och allt som jag har som det kan gömmas små saker i. Till min förvåning hittar jag en nyckel. "Vad är det här för nyckel", tänker jag i en millisekund innan jag inser att det är den nyckeln som kan spara mig 770 kr om det inte är försent att skicka in den. Så jag skickade ett mail och idag fick jag veta att det egentligen var försent att skicka in den, men de hade inte hunnit debitera mig, så om jag skickade in den nu så skulle jag få slippa betala någonting. PUSS PÅ SVEA LUNDSTRÖM! Bästa kvartersvärden någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar