onsdag, december 3

Dr. Internetz!

YES! Äntligen har jag fått igång internet på min dator :D Jag ska dansa en lyckodans och sedan ska jag lugna ner mig och inse att det var rätt fånigt men fortsätta vara lycklig ändå.

Dagen har tillbringats framför datorn för att jag, i brist på mycket annat (till exempel pengar som behövs till de flesta sysselsättningar jag annars gillar) funnit serier som det vettigaste att göra. Ätit clementiner har jag också gjort... Eller mandariner eller satsumas, eller vad ni nu vill kalla det ^^ Såg "Resan till jordens(... mitt, centrum, mittpunkt?)" tidigare ikväll och tjaa...

Igår var jag hos William och såg Mr. Woodcock och ena Grotesco-dvdn :) (den med ett kilo mjöl och arbetarfiket). Kom fram till att det var roligt att se den med folk som inte sett den förut, men att jag ändå saknade att se Grotesco med er andra (jo, för det är ni som förhoppningsvis läser min blogg).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar