lördag, december 20

Peppar peppar

Verkligen peppar peppar... Nyckeln jag skickade var inte i brevet när det kom fram -.- så nu måste jag betala ändå. Surt, sa räven.

Jag och Jocke har väldigt roligt ihop i alla fall. Inatt roade vi oss med att spela röj och se vem som fick snabbast rekord på nybörjarnivå. Jocke vann med elva sekunder som rekord.
Sedan lekte vi någon form av Pictionary på datorn. Man skulle rita en plats, en levande varelse och ett yrke. Det funkade iofs. bara på första, men vi hade roligt i alla fall:






En pokémontränande apa i Egypten.




Munk, Domo-spelare/spelnörd, vid sin dator.
Note: Blodet står jag för... eeh, jocke skulle rita shorts, men jag tyckte att det såg ut som benstumpar, så jag tog mig friheten att göra det rött (A)





Samus Aran, inget yrke med på bilden, på HawaiiMullvad, Doktor, i havet.

Tomten, tomte och playgirl, Playboy Mansion.

Varsågod. Jag bjuder på vår konst(närl)ighet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar