tisdag, juli 1

Ja, vad vet jag egentligen om någonting?

Idag har jag åkt runt på min systers moped och blivit sjöblöt och visat min hud genom en alltför dumt påtagen vit tröja och inga byxor, utan tunna leggings. Jag har i och för sig aldrig heller påstått att jag varit speciellt intelligent. Och jag har i och för sig aldrig påstått att jag kunnat förutse att det skulle börja spöregna under tiden vi var borta.
I övrigt har jag varit så onyttig jag bara kunnat och köpt godsaker som jag stoppat i mig. Jag frodas. Dessutom kände jag mig trött runt sju, så jag la mig i soffan och lyssnade på gamla, hederliga Lars Winnerbäck för första gången på jättelänge. Somnade och vaknade två-tre timmar senare och då hade mamma bakat bullar, men inte får jag smaka dem inte.

Dessutom har jag inte vetat vilka datum trästock är, så nu har jag dumt nog lyckats lova att jag ska jobba fredag, lördag, söndag den helgen... Och det är inte lugna pass heller:
Fredag: 13.00-21-30
Lördag: 07.00-21.00
Fredag: 07.00-17.00

Suck... dumdumdum

2 kommentarer:

  1. Fredag lördag fredag? Shit, känner du Hermione irl? : o
    Men se på rackarn, du har bytt färg och grejs igen : O

    SvaraRadera
  2. xD Haha, jag måste ju göra det :P och jag orkar inte ändra nu, men det ska ju förstås stå söndag.
    ^^ japp

    SvaraRadera