torsdag, juli 10

Återigen är det alldeles för sent

Sitter här och äter polkagrisar och Polly istället för att gå ner och borsta tänderna och gå och lägga mig, vilket jag egentligen borde göra. Men vem har lust att slösa sin tid på sådant? (Fast sova är underbart!) Har spenderat dagen och kvällen hos Alexander där vi har spelat Guitar Hero och jag önskar att jag kunde säga att jag var bäst, men det var jag tyvärr inte. Men jag tror att jag stegvis blir bättre :) Kul är det i alla fall. Överlag är det sjukt kul med tv-spel :) synd bara att all förmåga till att spela tv-spel måste ha gått till någon annan i familjen. Typ pappa eller Julia, skulle jag tro.

Okej, nu är klockan kvart över tre... jag antar att jag borde gå och lägga mig. Har suttit och lekt lite med gamla (kanske inte SÅ gamla) bilder och så i en timme kanske, så nu vill jag ju ladda upp några. Självklart tar det dock ett ÅR innan det blir klart -.-




1 kommentar:

  1. Wiiie! Hail my morgontidning! XD

    Jag lade mig "nästan tidigt" igår.. Det var typ skönt, faktiskt XD Sova är verkligen inte överskattat :D

    Haha, jag gillar att det är både Julia och din pappa som talangen för tv-spel har gått till XD Du får väl komma hit någon gång så kan vi köra något :D

    Nu ska jag iväg till jobbet :D
    Jag och Otto vill säkerligen spela ikväll om du har tid och lust efter jobbet.

    SvaraRadera