tisdag, juli 29

Sommar


Just nu är livet underbart :)


Jag kommer att sakna Skellefteå, att gå på den här gatan en bit med Mikael när han ska till biblioteket, att vi faktiskt gjorde den där intervjun med Centrum, som det finns delade åsikter om, men jag är å andra sidan aldrig den som tackar nej till uppmärksamhet och att skämma ut mig lite inför folk. Jag kommer att sakna att komma försent till engelskalektioner och sätta mig bredvid de tre jag trivts bäst med så länge nu, eller att spontanfara hem till den flicka som fått mig att må så bra utan att hon vet om det (tror jag) för att jag inte haft någon annanstans att ta vägen. Eller hon som jag bryr mig så mycket om, som jag saknar redan nu, hon som är som jag. Jag kommer att längta tillbaks. Men äh, jag kommer tillbaka minst två av sju dagar. Det är ändå rätt mycket :)


Men det är ju några veckor kvar, så vi ses ju! :D

Just det, ja: Batman - The Dark Knight var grymt bra! :)
Och förresten, ni som inte har sett The Notebook: gör det!

2 kommentarer:

  1. ditt hår ser rött ut med den där redigeringen!

    SvaraRadera
  2. Är det positivt eller negativt, eller helt enkelt ett konstaterande? :P

    SvaraRadera