måndag, juli 7

-

Ibland blir jag sjukt galen på folk som är helt inkörda i sina egna åsikter och inte kan forma sig ett dugg efter andra. Och ibland blir jag sjukt glad av folk som får mitt hjärta att slå lite fortare och som ger mig en kick, någonting som känns värt i livet. I veckan har jag mött båda typerna. Fuck you, thank you!
(Ingen av personerna på bilderna har något med den första delen att göra)

Först flög vi på stranden i Kalvträsk

Sedan lekte vi Beatles i Piteå


Sedan fick Samuel för sig att blotta sig


och Daniel visade sin blekta tuppkam (helt ostylad och ofärgad?)

dessutom torkade vi i solen utanför Piteå äventyrsbad

Och nu är jag för lat och trött för att ladda upp mer bilder (damn you, internetz!)
Vad hände idag? Jag jobbade från sju till sjutton, beställde pizza, körde hem, åt, blev bortrövad till stan, ägde totalt i Super Smash, såg Crank och sedan for jag hem igen efter en omväg till Drängsmark. Supernice, jag är helt uppe i varv! Kalle Sprätt och Bärra Brus (eller vad de nu hette) är mycket omtalade drickor som jag är mycket skeptisk till och vägrar smaka.

1 kommentar: