lördag, juli 26

Nu har jag beställt en liten bärbar dator (mitt konto gråter) som kanske inte är mycket för världen, men som förhoppningsvis ska fungera till de ändamål jag behöver den till... alltså typ internet och musik och så vidare... funderar på att införskaffa en extern hårddisk också, eller åtminstone ett usb-minne. Men jag kanske får ta familjens, så jag väntar tills jag vet :P

Suck, jag är inte bra på att hålla i pengar alltså. Och just eftersom jag vet det så tänkte jag att det var lika bra att beställa en dator nu, för nu har jag åtminstone inte hunnit slösa upp mina pengar på onödig shopping.

2 kommentarer:

  1. spännande! det blir alltså en utmaning nu till hösten att leva billigt? Ska du ta helt eller halvt studielån?

    SvaraRadera
  2. Det blir garanterat en utmaning :P jag ska nog ta halvt, skulle jag tro.. :)

    SvaraRadera