torsdag, oktober 2

Angående den nya bloggrubriken...

Inte har man fått mycket gjort idag, inte. Även fast jag borde ha pluggat som en tok till Realia-provet på fredag. Men jag kommer kugga ändå, så det ger ingenting att ens försöka. Har inte förstått ett ord av vad han har sagt och jag förstår inte mina anteckningar eller det som står på internet.
Jag funderar på att hoppa av, men det har jag väl sagt förut.
Det enda som hindrar mig är egentligen att det blir krångligt att flytta tillbaks allting igen, att jag trivs med klassen, att jag inte skulle ha någonting att göra hemma och bli tokig och ångra mig + att det skulle klassas som ett flodhästiskt stort nederlag för mig.
Men jag orkar verkligen inte med att plugga som det är nu. Jag får ingen hjälp med hur jag mår och när jag knappt orkar äta finns det inte en chans att jag orkar plugga heller.
Och jag är så ensam här. Det är väl det som är värst.
Jag har försökt övertala mamma om att jag ska få skaffa en katt, men hon tycker att det inte blir något liv för en katt, eftersom jag trots allt ändå bara har 19,7 m2 att leva på. I can see her point. Stackars katt. Men damn it... jag då? Det här är inget liv för mig heller. Dessutom är jag större än en katt xD

Ny grej på min blogg: ska försöka att inte skriva så kryptiskt och tala klarspråk istället.

Och jo, angående den nya bloggrubriken... fast nu minns jag ju inte riktigt vad jag skulle skriva om den. Den finns där i brist på idéer om annan bloggrubrik, för det var det första som kom upp i huvudet när jag försökte tänka ut någon bra.
Och JA, jag har bytt utseende på min blogg igen. Främst för att, som vissa påpekat, det kändes alltför deprimerande med svart, även om det är när jag har svart bakgrund på bloggen som jag uppenbarligen skrivit som mest. Hm, weird. Kanske påverkas av färgens emoish style.

För er som inte läst det på Svahns blogg så vill jag också upplysa er om att det är filmkväll hos Samuel på... vad sa vi? FREDAG! och jag hoppas att du'll be there. (du'll? xD)

2 kommentarer:

  1. Jag får tillbaka datorn ikväll också, så då får vi upp allt på TV'n och med surround :>

    SvaraRadera
  2. Svar till din kommentar på min blogg: Har ditt studentrum citrongula tapeter, vita takbjälkar och inga möbler förutom en säng? Isåfall var det samma ställe.

    SvaraRadera