tisdag, oktober 14

Att göra:

- putsa fönster
- städa rummet + bära ut sopor
- spela gitarr
- inte titta så mycket på film
- inte äta så mycket godis (yeah, jag är tillbaks i godisträsket igen)
- promenera
- shoppa

Det händer inte så mycket på dagarna. Speciellt eftersom jag inte kan sova på nätterna. Inatt har jag läst Vattenmelonen, eftersom jag inte kunde somna förrän klockan fem. Ikväll blir det "Det tolfte kortet". Vet inte hur jag ska få ordning på dygnet riktigt. Blir nog att springa eller något imorgon kväll så att jag är helt slutkörd när jag kommer hem.

2 kommentarer:

  1. Bra förslag: Läs en dötrist bok så att du somnar med den på näsan. Har inga bra förslag riktigt, men somliga i min klass påstår att Pölsan av Torgny Lindgren är en sådan bok, medan jag starkt dementerar. Jag fick snarare inte en blund. Men det är väl individuellt, I guess. Okej, jag vet inte riktigt var jag vill komma med det här, men du fattar principen? Har du fått mitt brev?

    SvaraRadera
  2. Carro: det dåliga är att jag inte får mig någon blund av någon bok alls som jag läser... Däremot håller de mig borta från dåliga tankar ^^
    Nope, men jag är i Umeå i veckan (du kanske skickade det till Kusmark, som jag föreslog?) så jag får det när jag kommer hem, antar jag :)

    SvaraRadera