tisdag, oktober 21

Frost


Imorse var det frost ute. Jag var vaken och såg det. Soluppgång och frost. Det var lite kallt om mina barfota fötter, men det var det värt.

-

I övrigt har jag inte gjort speciellt mycket idag. Legat vid datorn. Försökt få hem Heroes, men det har inte gått (nu kanske det går) och annars har jag ätit nyponsoppa och pyttipanna. Hrmm.. tragiskt. Jo, jag har spelat piano och gitarr, as usual. Tyvärr var det inte en bra musikdag idag, för mina fingrar var lite för fumliga för det.
Varit ute och gått med Champis och Jocke hälsade på mig under en halvtimme innan han skulle hem och äta. Kvällen har gått rätt fort. Lite glass, youtube o.s.v

KRAM!
(vill någon hitta på något i veckan så får ni gärna säga till)



1 kommentar:

  1. Riktigt fin blogg du har!
    Kika gärna in på min :)

    SvaraRadera