onsdag, december 8

På tal om kläder >:O

Jag vet inte HUR länge sedan det kan ha varit jag beställde kläder från H&M. Kanske en och en halv månad sen jag beställde de första två grejerna? Sen har jag lagt till lite kläder då och då till beställningen. Jag är in ofta på hemsidan för att se om de kanske skickar iväg mitt paket någon gång, men tiden flyttas hela tiden framåt. Hoppas bara jag får mina kläder I ÅR!
Det är väl extra press på kläderna nu innan jul och nyår, I guess...

Här kommer lite bilder (från H&Ms hemsida men med lite färggladare bakgrunder ;P) på vad jag har beställt.

 Klänning som det var rea på :) 74.50:-
 Leggings som såg bra ut på alla bilder utom den här xD Tänkte att det kan vara värt ett försök ^^ 99:-
 Blå skjorta. Jag har den här modellen i svart, vit och khakigrön och jag älskar alla tre, så när jag såg att det fanns en blå för 49.50:- var jag ju tvungen att slå till :P
 Svart långklänning som jag tänkte att jag kanske skulle passa i :P Fick som för mig det, men man vet aldrig. Men titta bara på den. Ser den inte ut att sitta på mig redan? ;) 299:-
 Beställde två sådana här armband (och klänningen ovan) för en och en halv månad sen. Står att de ska komma i slutet på december. Både de här och klänningen är slutsålda, så det kanske är det som gör att det tar lång tid att få dem? 99:-/st
 Jag har tittat på de här skorna typ TUSEN gånger men aldrig vågat köpa, dels för att de är lite högre än vad jag brukar vilja ha på klackar och dels för att de varit lite för dyra för att våga chansa och se om jag klarar att gå i dem, men nu var det rea och de fanns bara i min storlek. Det var som ett tecken att det äntligen var dags att köpa dem ;) 149:-
 Den här kjolen är lite av ett wildcard också. Den ska alltså vara i skinnimitation och jag har ingen aning om vilken sorts skinnimitation det är :P Kanske är den sådär plastig som jag hatar eller så är den precis som jag vill ha. Hoppas på det senare. 149:-
Röd klänning. 49.40:-
Mest priset som lockade på denna. Och att jag har så lite röda kläder ^^

1 kommentar:

  1. gaaah!!! du har köpt skorna jag tänkte köpa T_T fast jag ville ha dom i svart...din lill plupp!! XD

    SvaraRadera