tisdag, december 7

I torsdags var jag hemma eftersom vi firade pappa som fyllde år och så skulle jag och jobba sen på kvällen :)

Fredag och lördag spenderades i Luleå med Jocke. Det var kallt... MYCKET kallt! Jag fick ju skylla mig själv såklart, som hade valt nylonstrumpbyxor och shorts istället för något vettigt -.- Men inte visste jag att jag skulle bli tvungen att gå så långt eftersom bussarna var fullsatta/inte kom :) Men det var riktigt kul där.

Söndag och måndag natt har jag jobbat och det har varit tunga pass som har gått väldigt långsamt.
På något sätt gjorde det saken mycket värre. Jag har varit ganska nere nu på sistone och jag känner inte att något är särskilt roligt. Jag har ingen motivation till någonting :( 

Men jag hoppas att jag får tilbaka den snart :) Snart är det ju dags att slå in julklappar och allt sånt. Hoppas bara att jag får hem det jag har beställt snart :)

1 kommentar:

  1. och snart kommer jag hem! då ska jag bombaderade dig med min närvaro vare sig du vill elr ej ;D hehe
    lite bönhusspelande kanske ;)

    SvaraRadera