torsdag, mars 26

Utmanad

Eftersom jag verkar ha någon slags sjuk fobi för att inte svara på grejer om någon sagt att jag ska det (och för att jag tycker att sådant här är roligt) kommer en liten "lista" här :D Jag blev utmanad av Jenny ^^

Tre av allt.

Tre jobb jag har haft: Vaktmästare, vårdbiträde och vaktmästare igen xD
Tre platser jag har bott på: Skellefteå, Kusmark, Umeå
Tre saker jag gillar att se på TV: Heroes, Scrubs och filmer ^^ (fast ärligt talat ser jag det på datorn, men)
Tre favoriträtter: Kött med potatistillbehör (potatisklyftor, potatisgratäng, vanlig potatis, pommes frites, stekt potatis o.s.v... mmmmmm), saker med skaldjur och Ben & Jerry's (okej, det är inte en rätt, men om jag kunde skulle jag äta det jämt)
Tre platser där jag helst vill vara just nu: Här, utomlands någonstans, i skolan igen.
Tre personer jag utmanar: Jocke, Mikael och Lina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar