tisdag, mars 10

Ingen ordning

Jag har jobbat så intensivt nu på sistone, så det är verkligen ingen ordning på mig. Har inte orkat/haft tid att skriva här. Bara laddat upp bilder.
Idag hittade jag två brev som jag var bombsäker på att jag hade postat... suck... De kommer med posten, kära vänner. Imorgon ska jag posta dem. Om jag kommer ihåg det -.-

Repade ikväll - skönt att spela lite musik med andra. Det är så roligt!
Ligger och lyssnar på lite klassisk musik nu. Mums!

Ska upp klockan sex imorgon, så jag borde egentligen sova.
Jag vet inte, tänkte bara skriva här tvärt...
Jag skriver mer när jag har tid :)

2 kommentarer:

  1. De kostade 299 tror jag. I like :D

    SvaraRadera
  2. Mnåå, tack så jättemycket :D

    Jag var som väldigt osäker på om jag ens skulle skriva om det, förra gången jag ens nämnde nåt om min hälsa fick jag påhopp i bloggen av flera i min klass, sen dess har jag inte vart på någon lektion.

    SvaraRadera