onsdag, mars 4

Mobilbilder:



Laget som för det mesta vann i Alfapet.


Laget som tyckte att grisburk var ett ord som fanns...



Det tredje laget...

Han som fick tag i det första Wrath of the Lich king (jaja, jag stavade det säkert fel nu) som fanns att köpas i Skellefteå... som jag köade med...


De som bara ville åka i svarta backar i Hemavan kring nyår.


Han som kollar på skor i evigheter utan att köpa några. Han är värre än mig.


Han som fistar så hårt att ditt rövskägg faller av.
Nej, allvarligt, jag tror att han pratade om något annat där...


Han som kan bli enhörning om han vill.


Hon som är den sötaste ballong jag vet.


Bilden vi skrattade oss fördärvade åt på Wayne's.



Vi som skrattade oss fördärvade.


Han som hävdar att allt går att koppla till buttsex.



Han som ritade oanständiga bilder i mitt anteckningsblock.



Det felaktiga perspektivet som fick mig att skratta, som ingen annan fattade.
Kvällen då alla utom två såg ett får.



Blåmärket jag hade som påminde mig om Pacman, så jag ritade lite på det.



Lösögonfransarna jag gillar.



Tävlingen om vem som blev snyggast i de rosa glasögonen.



De som bär keps.



Skivan jag absolut MÅSTE ha som dessutom får mig att tänka på "sju sorters apa".















3 kommentarer:

  1. Satan, inte många som kunde stå på en skida i hemavan, ja är fan bäst

    SvaraRadera
  2. haha vi äger nu och för alltid i a-pet !! xD

    SvaraRadera