måndag, mars 30

By the way så har jag klippt mig, så nu känner jag mig inte så fin längre.
Fick klippa bort till axlarna för att få jämnlångt överallt... FÖR att SÅ SMÅNINGOM kunna ha långt hår igen -.- så om ett halvår så kanske jag har frisyren jag vill ha... or not.

Och jag vet inte riktigt varför jag ligger vaken nu, när jag egentligen är ruskarns trött. Kan så vara att det har blivit tradition när jag inte ska upp tidigt dagen efter - att jag är vaken alltför länge på natten.
Dessutom är jag monstruöst hungrig och skulle ge åtminstone min andra kudde för någonting att äta. Det är tomt i vårt skafferi. Vi har inte ens kattmat.
Inte till mig, alltså.... ....till katten.
Eller ja, vi har ju varken kattmat till mig eller Findus.
JAG ÄR TRÖTT

Förbenade mackapärer! Jag skulle ju ha tagit min körkortsbild när jag hade långt hår! Nu kommer jag ju se ut som en höstack på körkortet.
Jag får baske mig i batongen vänta med att skaffa ett nytt körkort ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar