måndag, mars 30

Mitt badrumsskåp...

Jag har insett att jag börjar ha rätt mycket smink/skönhetsprodukter :P Men jag fortsätter ändå köpa mer xD
Eftersom Internet "Tjurskallen" Explorer tydligen vill stänga av sig hela tiden när jag vill byta plats på bilderna så är det lite konstig ordning på dem.

Saker jag använder till naglarna:

Make Up Store - Joana
Make Up Store - Sanna
Gripen - Acetonfritt lackborttagningsmedel
Mavala - Riga
Mavala - Gold
Mavala - Hongkong
Mavala - Tropique
IsaDora - Transparent
IsaDora - Glassy Cerise
IsaDora - Frozen Lilacs
Viva La Diva - ?
Viva La Diva - Tip colour, white


Saker jag använder till kroppen:

(Inte med på bilden) Dove - Duschcreme (LOVE IT!)
Dove - Summer Glow
Natusan - Handkräm
Rexona - Deodorant
DKNY - Be Delicious

Haha, egentligen är det här allt jag "behöver"... kanske lite concealer , rouge och mascara också...

Saker jag använder till håret:


V05 - Shampoo
Kam (wei)
Björn Axén - Volume Hårmousse
Wella - Hårspray
PHC - Protecting creme
John Frieda - Volume conditioner (har inte provat än, dock)

Saker jag använder till ansiktet:

ACO - Creme bronze
Nivea - Cleansing Milk
Nivea - Body & Face Cream

Saker jag använder till ögonfransar och ögonbryn (+ eyeliner):


IsaDora - Inline liner, white
Make Up Store - Gel eyliner, black
Viva La Diva - Eyebrow colour, dark
H&M - Eyebrow fix
Loréal - Volume Collagene Mascara
Maybelline - Define-A-Lash Mascara

Saker jag använder till läpparna:


Maybelline - Watershine gloss, Rose Petal
Make Up Store - Läppenna, Hot Pink
L'oréal - Lip Liner, ?
Max Factor - Silk Gloss Tube
Make Up Store - Gloss Lips, Azur


Ansiktsbasen:


Maybelline - Dream Matte Mousse Foundation
Make Up Store - Eazy cover, red
H&M - Puder
L'oréal - Puder

Rouge och sånt:

Make Up Store - High Tech Lighter, Neptune
H&M - Shimmering Powder
Make Up Store - Rouge, Lush
Make Up Store - Rouge, Sugarpink
Make Up Store - Rouge, Flower
(De tre under har inga namn xD)


Ögonskuggorna:


Make Up Store

Microshadow White
Microshadow Muffin
Microshadow Old Gold
Microshadow Brownie
Microshadow Lingerie
Microshadow Sunrise

Microshadow Menthe
Microshadow Zone
Microshadow Fairytale
Microshadow Across
Microshadow Rec
Microshadow Pause
Microshadow Butterfly

Eyedust Cocktail
Cybershadow Crow
Cybershadow Silver
Eyedust Mercury
Eyedust Lounge
Eyedust Glam Choc
Eyedust Empire

.......................................................................................

Jag har kommit fram till att jag nog spenderat rätt mycket pengar på det här xD
Så eftersom det som är min lilla "samling", så ville jag gärna visa er ^^ för folk går väl sällan in på min toa och beundrar vad som finns i mitt badrumsskåp?

2 kommentarer:

  1. Finns det ett nagellack som heter sanna? :D

    SvaraRadera
  2. Damn det var inte lite grejer haha :D
    Men om man vill vara snygg so why not liksom? ;P

    Måste bara säga att den där Aco Face Bronze Cremen är ju helt underbar ♥
    KRAM och ta hand om dig

    SvaraRadera