tisdag, mars 31

UPPMANING #1


Under veckan kommer jag att ge er en uppmaning per dag. Det finns inget pris att vinna, men det kan vara ett sätt att prova på något nytt eller något gammalt roligt.
Jag förväntar mig inte att någon av er ska göra det, men jag kommer göra det och det vore roligt om någon vore med mig.

Idag uppmanar jag er att:

Rita ett porträtt av din familj.

Min familj som "otecknade" (som man sa när man var liten)
- efter min skönhetssömn får ni se hur de ser ut i tecknad version.

Rita dem i Paint, för hand, i Photoshop, med ketchup - whatever.
Det behöver inte vara en detaljerad bild (den behöver alltså inte ta lång tid att göra), men den får gärna innehålla någonting som visar att det är just din familj/dina familjemedlemmar.
Lägg sedan upp den på valfri internetsida och skriv länken som kommentar.

:) Kom igen, people!

1 kommentar: