söndag, mars 22

Igår

Haha, jag var på stan och shoppade loss pengar jag inte har igår ^^
Köpte ett par jeansleggings som jag trånat efter i en vecka och en längre blus/skjorta som kändes riktigt "jag"..

Hursomhelst så fick jag som vanligt min shoppingkick, så jag hade boostat självförtroende hela dagen sen, när jag hade på mig mina nyförvärv. Sedan lyckades jag få mamma att sy om en topp jag köpt för länge sen (som mina bröst såg riktigt fina ut i), så jag hade den. Haha, det är härligt med en liten egoboost ibland :)

I alla fall så plattade jag håret när jag kom hem, vilket resulterade i Jockes första hälsning när han kom in genom dörren: "Va? Har du RAKAT dig?" xD
Jag kanske missförstod honom och trodde att han menade mitt raka hår, men han kanske bara tyckte att jag såg mindre hårig ut... man vet aldrig :P

Åh, sådana här tjollerinlägg är det enda jag kan skriva just nu. Tttt... eller, ja, jag har väl aldrig påstått mig kunna skriva någonting annat heller, så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar