tisdag, maj 1

Ett lite längre stycke


Gårdagen var trevlig med lite folk som kom och hälsade på. Att grilla maten blev ett äventyr i sig och så såg vi Snövit II... "Hörru du, jag är HÅRD!" (Internskämt is the shit!) Gick ner till älven sen för att elda lite (ingen majbrasa det här året, men jag vet inte... jag klarade mig utan) och så.

Jag går under. Sömn verkar inte längre vara något jag saknar. Varenda gång jag ska plugga så somnar jag. VARJE GÅNG! Yes, great! Det är ju bra... NOT! Jag saknar motivation. Försöker säga mig själv att det bara är några veckor kvar.. att jag ska hålla ut. Nej, det går inte. Orkar inte. *pust* Psykologiprov imorgon, och jag har inte pluggat ett skit och klockan är tio i elva.
Geografi-inlämning imorgon, som jag gjort hälften av.

Lista, så att jag ska komma ihåg det som ska göras:

* Psykologiprov - Socialpsykologi o.s.v. ONSDAG den 2 maj
* Lämna in geografi - Befolkning och näringsliv ONSDAG den 2 maj
* HiB och KUHI:
- Hemskrivning: Aboriginer och maorier
- Hemskrivning: Latinamerika
- Förhör: Konststilar
- Förhör: Gustav II Adolf
- Förhör: Imperialismen
- Inlämningsuppgift: Rockens historia 50-00
* Naturkunskap: Labbrapport - Alkohol

Säkert något mer, jag vill inte veta.
Tyck synd om mig, tack.

För övrigt så är jag faktiskt jättelycklig, när man bortser från skolan så :D
Sov bättre än jag någonsin sovit förut, i natt :) (Även om jag drömde en "halv-mardröm" där Martin satt i hissen på Kusmarksskolan och ringde mig för att han kände sig obekväm, jag grillade kött med Hagrid, och sen ramlade jag 12 meter. Mardrömsgrejen var alltså då jag föll)
Vad underbart livet är, och jag längtar så till sommaren!

1 kommentar:

  1. det var trevligt :) mina valborgsaftonar brukar vara så oerhört tråkiga, så det här var nog min roligaste någonsin :D

    SvaraRadera