söndag, maj 27

Efter helgen

Söndag - 18.53

Eller, ja, egentligen är helgen inte slut nu, men nu är jag hemma och har inte planerat att göra något mer. Annat än att lyssna på musik och slappa. Kanske städar om jag får lust = HAHA, det kommer aldrig att hända, men jag kan låtsas och känna mig duktig.

And then there was silence
Just a voice from the other world


Yes! Var till Samuel igår, efter lite bråk med min mamma, som inte ville släppa iväg mig. Vi for till Bergsbyn och åt mjukglass med Albin och Fredrik, och sedan for vi och tittade på var Samuel bodde förut. Åt god middag hos Samuel, och sedan såg vi Team America - World Police (HAHA) och spelade NS och CS xD. Alla vet att jag ägde alla. Jag råkade inte alls bli dödad massor gånger, varefter jag skrek varenda gång för att jag blev rädd. Det var Samuel och Albin som gjorde det ;) Efter lite panik så kom jag och Albin oss slutligen på nattbussen till Byske, och där träffade vi Oskar och Linnéa, som hoppade av bussen i Kåge ^^
Kom hem till Albin och sedan gick vi och la oss rätt direkt.
Vaknade typ tolv "i morse" och då åt vi frukost, och sedan satt vi vid datorn en stund och vi lyssnade på musik och Albin skulle lära mig spela gitarr, men han var sämst lärare (han började skratta åt mig när jag gjorde fel, även fast jag verkligen försökte) och jag var sämst elev (jag var otålig, och blev ledsen när han började skratta åt mig), så det la vi på hyllan...
New Slang är numer en låt jag inte ska spela på gitarr ;)

Du kan väl ringa mig ibland? Jag pratar gärna sönder alla torra, gråa nätter - för jag kan aldrig riktigt somna, och jag tänker att det vore alltid kul om man hade någon att prata med. Är du lite som jag, så ring mig när du inte kan sova. Vore trevligt att ha någon att dela sin ensamhet med.

Hälsade på farmor och farfar sedan och fick tårta och fika. Namnam! For hem sen, och nu sitter jag här och har tråkigt. Tror att jag ska gå från datorn snart. Jag vet inte riktigt vad som händer, för jag sitter inte alls så mycket vid datorn nu, men däremot har jag börjat se lite mer film än förut (även om det fortfarande inte är mycket alls). Det känns inte riktigt som jag :/


och rosorna fäller alla kronbladen igen
som grät de blod

för att livet är så kort

1 kommentar:

  1. haha kul att vi tvingade dit dig.. eller det var väl mest jag som tvingade :)

    Din ros var min... :*

    SvaraRadera