söndag, maj 20

Söndag den tjugonde maj


Var hos Gustav igår, och åtminstone jag hade jätteroligt. Vi åt tacos, såg "Pan's Labyrinth" och hoppade hopprep, bland annat :)
Tänkte att jag skulle ladda upp en film på youtube, men vi får se hur det går med det, för jag är inte så duktig på att hantera filmer, och dessutom är min uppkoppling kamikaze.

För övrigt ska jag börja lyssna på The Cardigans: Long gone before daylight. Spännande ^^

För att gå över till det jag alltid bloggar om:
Skolan... Wiie, allt jag har imorgon är jobbigt. Jag orkar inte mer. Punkt.

Men idag när jag gick ut slogs jag direkt av den där doften av sommar som gjorde mig smått överraskad. Glad också, för den delen. Blommor! Jag vill ha blommor, och grönt gräs! Och jag vill bada och köpa glass och...
Ge mig sommar?

1 kommentar: