söndag, april 22

På bättre humör

Trots att jag vet att jag har hur mycket läxa som helst att göra idag, och trots att jag vet att jag inte kommer hinna vara social så mycket alls den här veckan så är jag på toppenhumör. Helgen har varit fantastiskt bra =)
Efter lite betygssnack i fredags så insåg jag att allting kanske inte är kört. Jag är därför på topphumör, och det blev inte sämre av att vara med Albin, Emil och Linda i fredags och se film. Filmen var super, och sen ringde Samuel (och Tjogge) precis innan vi skulle fara därifrån. Kalas ;P
Sen på lördagen var jag med Albin och vi sov länge, och sedan gick vi ut (jag tog på mig sommarkläder, för det kändes som sommar om man tittade ut genom fönstret... dock blev det lite kallt) och kastade frisbee ett tag. Mm, och vi spelade typ piano och gitarr en stund också, och sen lite D2 just innan han skulle fara hem. Efter det åt jag middag, och sen såg jag "Heroes" med mamma och pappa... (Det var bra... pinsamt, nu vill jag ju se fortsättningen)

Idag anfaller läxorna mig, en efter en, men jag har kommit fram till att de inte är så farliga om man tar tag i dem, en efter en. =)

Puss på er alla, för idag är jag glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad =D

1 kommentar: