måndag, maj 21

Filmer...


Yes, jag såg Babel igår, och när jag nyss sett klart den så var jag besviken. Den var inte alls så bra som jag förväntat mig att den skulle vara. Men jag kunde liksom inte sluta tänka på den idag, och jag har kommit fram till att det kanske behövdes lite tid till att smälta den. Så jag tycker att den var bra. Inte sådär superbra som jag trodde att jag skulle tycka, men lite bättre än helt okej :)



"Have your life and eat it too" - Jag har aldrig hört något värre. BLÄ!
Sedan såg jag Cake xD Mindre bra film, men den fungerade som tidsfördriv igår. Helt klart mindre seriös film och tjaa, den... underhöll väl. Nätt och jämnt.


Såja! Jag håller på att *använder små bokstäver för att folk inte ska bli jätteupprörda* ladda hem *så, jag är olaglig, nu vet du* Dogville, för den vill jag se ^^

2 kommentarer:

  1. Ah, eller så lånar du "Dogville" av mig. Känner du dig inte bättre då? (: Sedan får du se den i bättre kvalitet.

    SvaraRadera
  2. dogville är bäst ... typ

    SvaraRadera