torsdag, maj 31

Efteråt


Hyfsat värdelös skoldag, utom att jag fick veta att jag skulle få VG i GeA och så gjorde jag den sista delen engelska nationella. Gick åt skogen. Jag såg typ mitt MVG fladdra iväg när jag lämnade in det :P Men, jag får väl satsa på EnC istället ^^
For hem, for till Irene och gjorde slingor. Det blev typ bra. De är perfekta; man tänker inte på att de är där, utan man tänker mer att mitt hår ser mer levande ut. Så jag är nöjd :) For sedan till E4:an och var där och lyssnade på folk (bland annat Albin) som spelade. Jättetrevligt folk, så jag var jätteglad efteråt. Svarta tygskor, storlek 38 is the shit ;)

------------------------------------------------------
Jag kunde inte sova i mitt (blå) rum, så jag flyttade sängen till ett rum som var tomt i vårt hus. Vet inte riktigt om jag kan sova bättre, eftersom jag aldrig lägger mig i tid, men jag tror det. Blir så stressad av att se datorn, och av att se läxpapper och allting, så nu försöker jag hålla det utanför mitt sovrum. Yeah, jag har ju typ ett vardagsrum och ett sovrum. Och en egen toa xD Jag är cool ;)

Och nu har jag slut gratis sms :'( Suck...

1 kommentar:

  1. men du fick ju ditt mvg tillsist ändå :)

    Det var en jättetrevlig kväll :*

    SvaraRadera