onsdag, mars 16

You are my sunshine, my only sunshine


Men skojar de med mig!? :O




Jag satt och klickade runt på youtube och tittade på Bright Eyes-klipp och så såg jag en kommentar om att "Bright Eyes kommer till Where the action is". Hmm, tänkte jag, det är väl en svensk festival, eller är jag helt ute och cyklar? Nåja, det kändes inte så troligt att det är det eller att det är aktuellt i alla fall, men jag kollar upp det och det är SANT!! Oh my god, oh my god, such a wonderful surprise, I'm in love, I'm in love and I can't get enough!

Nu är bara frågan: Hur ska jag finansiera detta, hur ska jag lyckas få ledigt från jobbet (om jag jobbar då, dvs, men det känns troligt) och hinner jag skaffa biljetter innan det är slutsålt? 

Och ja, de andra artisterna/banden är jag också pepp på, men alltså, min Bright Eyes-pepp just nu klår liksom allt... Till och med en möjlig pepp inför Coldplay, Glasvegas eller sångaren i The Killers ;)


4 kommentarer:

  1. jag kan nog jobba för dig om inte jag själv jobbar ^^

    SvaraRadera
  2. Oooh, det vore ju über!! :D Vi får se hur det ser ut när vi får våra scheman ^^ Fast det är nog ganska långt bort :S Hmm...

    SvaraRadera
  3. I värsta fall får jag väl *host* vara sjuk...

    SvaraRadera
  4. haha yees :P men jag behöver pengar ;D;D;D;D fast de klart du får tillbaka dagar om du vill byta ^^

    SvaraRadera