tisdag, mars 15

Then again, I'll probably always feel this way


OMA-NOMA-YAY... Trodde väl att munsåren gör comeback -.- Haha... Två till har jag fått under dagen. Undrar om andra som har samma som jag får munsår såhär ofta? Men det är klart, det beror ju mycket på allmäntillståndet, så det är väl därför jag får så ofta. Sover dåligt, äter dåligt, tränar inte, har sänkt immunförsvar minst en gång i månaden, stress osv :)


Too much bitterness, kasta in en gif på en kattunge så löser allt sig ;) Så fruktansvärt gullig :D

Jag saknar planer för veckan. Funderar på att ligga i min säng hela veckan och gömma mig under täcket. Eller så försöker jag hitta på något varje dag, men det är svårt. Och krävande.

Förresten så vill jag confessa en sak... Jag tycker verkligen INTE om att duscha... Det är en känsla jag inte riktigt kan sätta ord på med bara ett adjektiv, men om jag får några meningar så ska det nog gå.
Jag drar mig för att duscha. Jag tycker inte om att vara svettig med fett hår, men jag kan ändå känna motvilja mot att duscha. Det är jobbigt. Kanske förknippar jag det med att jag svimmat i duschen så många gånger, eller att jag ofta mår dåligt efter jag kommit ut ur duschen. Men det är inte skönt att duscha. Desto fortare det är över, desto bättre. Känslan efter att ha duschat och gjort sig i ordning är awesome, dock...

5 kommentarer:

  1. kattungen giiif! nu! ;D
    du kanske ska få lite av min övervilja att duscha heh, å jag lite av din motvilja så borde vi få en perfekt balans x)

    SvaraRadera
  2. Jaaa! :D
    Haha, jamen typ :P Jag började tänka på det där efter att vi hade pratat om duschning. Hmm, men ibland känns det som att jag bara intalar mig själv att jag inte gillar det också. Vissa gånger (typ på sommaren) är det ju skönt. När det är svalkande :D

    SvaraRadera
  3. jag kommer hem till veckan, typ den 21:a, vill du inte ta en fika eller något någon dag? :) hela familjen jobbar eller har skola hela dagarna så vore skoj att göra något när jag är hemma :)

    SvaraRadera
  4. Jenny! Jag försökte svara på din blogg, men det gick inte kommentera :O Så jag svarar väl här istället ^^

    Ja, gärna! :D
    Jag är nog bara upptagen den 24:e, så det borde bli toppen! Kan väl hända att jag ska ut och jobba nån natt, men då är jag ju ändå available på dagen efter jag har sovit :)

    SvaraRadera
  5. Skumt! :O
    Ja det går ju lika bra :)

    Okej, ja precis :) Ja men typ tisdag kanske? :) behöver ju inte spika någon dag än, är ju nästan en vecka kvar. de flesta dagar passar för mig så :)

    SvaraRadera