torsdag, mars 3

Saker som gör mig glad

Vackert väder. En klar stjärnhimmel. Komplimanger. Erasure - A little respect. Långa telefonsamtal. Kramar. Att vakna tidigare än man behöver och känna att man antingen är pigg och tjänar några timmar till att göra något kul, eller att man kan somna om några timmar till. Att gå på Karamelltåget och köpa riktigt gott godis och sedan mysa ner sig i soffan/sängen och se på anime tills jag somnar. God mat. Att lyssna på så bra musik att jag känner att jag verkligen måste sjunga med. Och så kanske jag sitter på bussen när jag gör det och så kommer jag på mig själv med att sitta och humma med och se fånigt lycklig ut och småguppa runt lite på sätet. När någon lyssnar på det jag säger och tar mig på allvar. Att lyssna på när någon verkligen brinner för det de pratar om.

UPDATE:
SARAH gör mig också glad

3 kommentarer: