tisdag, mars 15

Cosmic Love

Finaste partyplaylisten, A night to remember

Jag känner att flera saker är på gång. På intågande.
Huvudvärken. Ännu fler munsår. Rubbad dygnsrytm. Humörsvängningar.
Som tröst ser jag serier. Men jag kan inte se några seriösa serier, med risk för att bli superdeprimerad. Jag känner det på mig. Att jag är lättpåverkad av sådant just nu.
Och inte kan jag se anime heller. Vet inte, men huvudvärken blir värre av det. Och så är det ju det här med Japan... Så hemskt för dem.. och för mig som inte får mina animeavsnitt den dag i veckan jag är van att jag ska få dem, hehe... 



Så jag ser The Nanny. Som jag såg när jag var 11-12. Det och Sabrina Tonårshäxan älskade jag verkligen förut. Men Sabrina får klara sig utan mig nu. The Nanny fungerar som ett utmärkt tidsfördriv tills det blir ljust. Idag tror jag att jag ska gå ut. Det var ett tag sen nu. Har hört att det är fint väder.

1 kommentar:

  1. Hatar när bra seriösa serier får en att må dåligt, liksom dem är bra så man vill se dem men man vet att man kommer att bli deppad på riktigt :D.

    Se Being Human förresten, brittisk serie. Handlar om en vampyr, varulv och ett spöke som delar lägenhet, jättekul serie faktiskt. Typ bland de bästa huvudkaraktärer jag har sett någonsin, bra skådespeleri också.

    Aah så underbar scen:
    http://www.youtube.com/watch?v=_k3Ws--yQu8&feature=channel_video_title

    SvaraRadera